Jesteś tutaj: Home
Informuję, że rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 1 września o godz 9.00 dla klas I - III. Klasy pierwsze, wraz z rodzicami, spotkają się z wychowawcami w sali gimnastycznej, natomiast klasy drugie i trzecie w wyznaczonych salach lekcyjnych.
Rozpoczęcie roku szkolnego dla klas IV - VIII odbędzie się o godz. 10.00 w wyznaczonych salach lekcyjnych. Ze względu na procedury związane z COVID 19 rodzice uczniów klas II - VIII nie będą mogli przebywać na terenie szkoły. Uczniowie w szkole na korytarzach i w toaletach mają obowiązek nosić maseczki lub przyłbice. W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną bardzo proszę Państwa o wyrozumiałość i zastosowanie się do procedur obowiązujących w szkole. Procedury te zostaną opublikowane w najbliższy poniedziałek na stronie internetowej szkoły, a także zostaną Państwu przekazane przez wychowawców klas.
Marek Paprocki
dyrektor szkoły
Godz. 9.00 – kl. 1 – 3
1a i 1b – rozpoczęcie roku szkolnego na sali gimnastycznej.
Rozpoczęcie roku szkolnego klasy 2 i 3 w n/w salach.
2a – sala 23
2b – sala 21
3a – sala 25
3b – sala 24
Godz. 10.00 – kl. 4 – 8
Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się w n/w salach.
4a – sala 22
4b – sala 17
5a – sala 18
5b – sala 19
6a – sala 5
6c – sala 16
kl. 6d – sala 21
7a – sala 23
7c – sala 3
kl. 7d – sala 7
8a – sala 15
8b – sala 9
Odpłatność za obiady za miesiąc październik 2024r.
Za cały pełny miesiąc wynosi:154,00 zł
Dla klas 4a i 4b: 147,00 zł
Dla klas 5a i 5b: 140,00 zł
Dla uczniów będących na wycieczce z klas 7a, 7b i 8a: 140,00 zł
Dla klasy 8b: 133,00 zł
Za każdą zgłoszoną do intendenta nieobecność dziecka na obiedzie należy odliczyć7 zł za posiłek.
W przypadku wątpliwości, proszę o kontakt telefoniczny (17 7875133) lub e-mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Wpłat należy dokonać bezzwłocznie do 10.11.2024r.
Po tym terminie są naliczane odsetki z automatu.
Odpłatności za obiady prosimy dokonywać
przelewem na konto szkoły 96 1020 4913 0000 9102 0132 6222
KOMUNIKAT DLA RODZICÓW DZIECI KORZYSTAJĄCYCH ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa od 1 stycznia 2017 r. została wprowadzona obowiązkowa centralizacja rozliczeń w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie podatku VAT.
W związku z tym opłatę za obiady dokonujemy wyłącznie przelewem na poniższe konto szkoły:
Bank PKO BP nr 96 1020 4913 0000 9102 0132 6222
W tytule proszę podać: imię i nazwisko ucznia oraz klasę.
Wpłaty od stycznia 2022 r. są dokonywane z dołu, z terminem wpłaty do 10 dnia miesiąca następnego. Jednocześnie informujemy, że w związku z wdrożonym nowym systemem programowym za nieterminowe wpłaty system automatycznie naliczy odsetki, które spowodują zwiększenie wymagalnej należności do zapłaty w miesiącu następnym.
Informacja MOPS w Mielcu o możliwości ubiegania się przez rodziców dzieci szkolnych o pomoc w formie posiłku dla tychże dzieci.
Szanowni Państwo – Rodzice dzieci mieszkających i uczęszczających do placówek szkolnych, przedszkolnych oraz żłobków na terenie miasta Mielca! Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu informuje o możliwości skorzystania ze sfinansowania jednego gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do placówek szkolnych, przedszkolnych oraz żłobków na terenie miasta Mielca, które takie posiłki przygotowują. Wsparcie może zostać udzielone osobom spełniającym warunki otrzymania pomocy wskazane w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz spełniającym kryterium dochodowe o którym mowa w art. 8 w/w ustawy tj. w przypadku rodziny 200% kryterium dochodowego na osobę w rodzinie czyli 1200,00 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17-787 56 00 lub w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu, gdzie również należy składać wnioski.
Zachęcamy do skorzystania z tej formy wsparcia!
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielcu
Dział Pomocy Środowiskowej
ul. Łukasiewicza 1c
39-300 Mielec
17-787-56-01
Plik do pobrania
>>>>
>>>>>>>Informujemy rodziców, że zapisy do świetlicy odbędą się w dniach:
25.08 /wtorek/ w godz. 9.00 – 11.00 i 15.00 – 17.00
26.08 /środa/ w godz. 9.00 – 11.00 i 15.00 – 17.00
Dokumenty do pobrania na szkolnej stronie internetowej lub w dniu zapisu w świetlicy szkolnej
Tutaj znajduje się link do artykułu ze strony internetowej Urzędu Miasta, który warto przeczytać
https://www.mielec.pl/stan-pandemii-pamietaj-o-przestrzeganiu-zasad/
Co prawda wakacje w pełni, ale wciąż jeszcze napływają informacje o konkursach, które z powodu epidemii, zostały rozstrzygnięte dopiero teraz.
14 lipca ogłoszono wyniki Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego "Ja i Świat" organizowanego przez Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie. Na tegoroczny konkurs, który odbywał się pod hasłem "Wierszem w wirusa" wpłynęły 134 utwory 67 autorów w czterech grupach wiekowych. Wśród nagrodzonych w kategorii klas VII-VIII znalazła się tegoroczna absolwentka naszej szkoły - uczennica klasy VIII c - Aleksandra Gaweł, która za wiersz "Zapominanie" otrzymała wyróżnienie. Ola przygotowała się do konkursu po opieką polonistki - Elżbiety Witek.
Informujemy, że w terminie od 27 lipca 2020 r. do dnia 5 sierpnia 2020 r.
zostanie uruchomiona Rekrutacja uzupełniająca do klas I do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mielcu.
Zapraszamy do zapoznania z zasadami przyjęć umieszczonymi na stronie szkoły w zakładce “Rekrutacja 2020/2021”.