Time school Time schoolTime schoolTime schoolTime schoolTime school

21 i 22 maja klasy 6b i 6c z wychowawczyniami (Karolina Zarzyczna i Ewa Dolot) oraz opiekunami (Bożena Kozioł i ksiądz Karol Kuźma) wybrały się na dwudniową wycieczkę do Wrocławia. Były to niezwykle intensywne i bogate w przygody dni.

Wycieczkę zaczęliśmy od zwiedzania takich miejsc jak: Ostrów Tumski, Muzeum Archidiecezjalne, krzywa wieża, brama kluskowa, kościółek św. Idziego oraz Katedra pw. Jana Chrzciciela. Następnie dotarliśmy do Zakładu Narodowego im. Ossolińskich i Uniwersytetu Wrocławskiego. Zwiedzaliśmy Stare Miasto, Stare Jatki /zakątek artystów wrocławskich/, podziwialiśmy Ratusz - jeden z najpiękniejszych w Europie, perłę wrocławskich zabytków.  Autokarem dotarliśmy do  Hali Stulecia – obiektu wpisanego na listę UNESCO i jej okolic, spacerowaliśmy po Ogrodzie Japońskim. Największą atrakcją było wejście do Wrocławskiego Ogrodu Zoologicznego, zwiedzaliśmy Afrykarium – Oceanarium. Bardzo zmęczeni kilkukilometrowym spacerem musieliśmy się wyspać i odpocząć przed drugim dniem zwiedzania. Rano kolejnego dnia pojawiliśmy się na seansie w Panoramie Racławickiej. Następnie spacerowaliśmy i delektowaliśmy się przepiękna pogodą w Ogrodzie Botanicznym, obejrzeliśmy również Panoramę Natury. Z miastem pożegnaliśmy się z samego szczytu Sky Tower. Miasto okazało się tak gościnne, że na pewno jeszcze do niego wrócimy!

Copyright © 2024 High School Rights Reserved.