Time school Time schoolTime schoolTime schoolTime schoolTime school

17 i 18 maja 2016 roku klasy VIa i VIc razem opiekunami: panią Anetą Sajdą, panią Bożeną Kozioł oraz panią Aliną Szklarz udały się na dwudniową wycieczkę do Wrocławia.

Były to niezwykłe dni. Zwiedzanie miasta zaczęliśmy od obejrzenia Rynku i  Ostrowa Tumskiego Zatrzymaliśmy się przy Muzeum Archidiecezjalnym, krzywej wieży, bramie kluskowej. Podziwialiśmy romański kościół św. Idziego, Katedrę pw. Jana Chrzciciela.  Przez Wyspę Piasek dotarliśmy do Zakładu Narodowego im. Ossolińskich oraz do Uniwersytetu Wrocławskiego. Tam weszliśmy do Auli Leopoldyńskiej i na Wieżę Matematyczną, by spojrzeć na panoramę miasta. Następnie zwiedzaliśmy Stare Miasto, Stare Jatki oraz podziwialiśmy Ratusz- jeden  z najpiękniejszych w Europie. Autokarem dotarliśmy do  Hali Stulecia – obiektu wpisanego na listę UNESCO i jej okolic, spacerowaliśmy poOgrodzie Japońskim. Największą atrakcją było wejście do Wrocławskiego Ogrodu Zoologicznego. Zwiedzaliśmy także Afrykarium – Oceanarium, obiektu unikatowego na skalę światową, skupiającego się wyłącznie na faunie i florze Czarnego Lądu. Rano kolejnego dnia pojawiliśmy się na seansie w Panoramie Racławickiej, gdzie wielkie malowidło” przeniosło” nas w inną rzeczywistość i inny czas - 4 kwietnia 1794 do Racławic. Następnie podziwialiśmy przepiękną panoramę miasta i okolic z samego szczytu Sky Tower. Wzięliśmy również udział w ciekawych zajęciach w Muzeum Przyrodniczym. Później udaliśmy się do Ogrodu Botanicznego, gdzie podziwialiśmy przepiękne rośliny tam rosnące oraz  delektowaliśmy się przepiękna pogodą.
Po posiłku w barze „Jacek i Agatka”, pełni wrażeń  wróciliśmy do Mielca.

Copyright © 2024 High School Rights Reserved.